diumenge, 22 de maig del 2016

Skulduggery Pleasant

Hola Lectors, aquí us porto un altre minipost:

Skulduggery Pleasant, més conegut com a Detective Esqueleto a Espanya, és un llibre escrit per Derek Landy (autor irlandès que ha guanyat diversos premis per aquesta saga). Aquest llibre em va agradar molt perquè té màgia, fantasia i fan bromes molt sovint. Per exemple:

-És una Pedra Eco.
-Com funcionen?
-No n'estic segur del tot- va admetre ell.- De fet, és la primera que toco- la va prémer amb la punta del dit i la pedra va posar-se a brillar immediatament.- Ho has vist? Quin geni que sóc!
-Però si només l'has tocada!
-Ja, però sóc un geni igualment.

A mi em va enganxar des del principi. Me'l vaig començar el dimarts i me'l vaig acabar el dissabte a les 02:07 de la matinada.
Aquest llibre me'l vaig comprar en un Re-Read. Allà també vaig trobar el segon de la sèrie en castellà (Skulduggery Pleasant, jugando con fuego), que és el que m'estic llegint actualment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada